gabi Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 ja alla som har sett filmen får gärna skriva här för jag undrar nämligen vad låten heter där han går igenom alla lasrar det är en av dom JUVLIGASTE melodierna jag har lyssnat på jag har laddat ner heeeeeeelA soundtracket till filmen men ingen stämde så i mitt sista hopp på att finna denna låt frågar jag er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 29 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 detta är låtarna jag fixat fram o alla var fel: Låtlista 01: Lappuntamento 02: 165 Million + Interest [into] The 03: L.s.d. Partie 04: Lifting The Building 05: 10 35 I Turn Off Camera 3 06: Crepuscolo Sul Mare Twillight on T 07: What R We Stealing 08: Faust 72 09: Stealing The Stock [into] Le Renar 10: 7-29-04 The Day Of 11: Lazy 12: Explosive Corrosive Joseph 13: Yen On A Carousel 14: The Real Story 15: Ascension To Virginity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Dubbelposta inte och varför har du skrivit två likadana trådar ? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.