Hoppa till innehåll

Stunt Film

Cyper

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag fattar! Har du nån web kamera eller vad som hällst som du kan filma med och lägga ut på internet? Här är i allafall en bild från filmen som jag gör!: Jag andvände min digital kamera, kvaliten duger i allafall! Brukar spela in några stunt sen klipper jag ihop dom! Gör också gärna snygga bil jakter!!!!!!! :) :cool:

post-13880-1107009936_thumb.jpg

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller på och göra en stunt film, undrar bara om nån kan hjälpa mig. Gör små stunt klipp och skicka dom till mig på msn sen så klipper jag ihop alla klipp jag får. Gör hällst ett film som är minst  5 minuter! Ni som vill hamnar med i efter texterna i filmen. Jag behöver minst 3 st i filmen vill jag att ni kallar eran gubbe för olika saker tex, Toreno,Max eller vad som hällst. Då kan jag skriva på eran film ''Made By (*tex*) Toreno) Alltså på just det stuntet ni gör. Sen i efter texterna kan man skriva ''Toreno - Samuel Wigger''. Själv ska jag kalla mig Jack Nellis.  :blink:

[email protected]

använder du msn? :huh: isåfall addar jag dig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp! Det är lättast om man är 2st (Jag var dock bara en.) Jag tog en kontorsstol och la 2 kuddar på den, sen siktade jag med kameran tills jag fick en bra bild. Sen stog jag still med bilen/fordonet i spelet klickade på kameran och filmade! :)

Jag kan bara i filma i 2 minuter. Så jag spelade in ett hopp/stunt/biljakt sen sparade jag bilderna på datorn. (Trycker in sladden som man får med i kameran in i datorn, och på ett ställe i kameran. sen är det bara och vänta tills det kommer upp nån ruta (Kan ta ca 30sek för mig) OBS Filma inte i ett rum som är för mycket upplyst,det kan reflektera så att du tex; ser en lampa på skärmen.)

post-13880-1107020690_thumb.jpg

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det duger tror jag! Jag kan skicka en karta till dig på msn där alla stunt ställen finns! (Om bilen går sönder andvänd fusk, Men spara INTE. :P )

1: Far till ett ställe och gör ett stunt/biljakt (stunt kan göras med bil,motorcykel allting! att hoppa från hus till hus kan du också göra !

2:Spela in stuntet, se till att ditt rum inte är för ljust.

3:Om det blir mörk bild i spelet/kameran höj ljus nivån i spelet.

4: Gör en mapp som heter tex; Film.

5: Gör ca 2-3 ock klipp ut och spara dom i Film-mappen.

6: Skicka dom till mig på msn så klipper jag ihop dom och fixar ljud effekter som tex musik!

Andvänd samma kläder i spelet hella tiden. Och ta ett kort på din gubbe och ge det till mig det! om du vill ha ditt namn i efter texten så säg till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...