Hoppa till innehåll

Stunt Film

Cyper

Rekommendera inlägg

Nirvana Carlfjord:

siktatar på att få en 30min underhållande stunt film. :) Jag har gjort 10 min då kan ni andra också göra ca 10 min. Men det behövs hyfsat bra kvalite på den inte världens bästa men. se bara till att hålla kameran nog nära tv;n och sikta på den tlls du har en bra bild, börja sen filma stuntet! När vi har gjort den här filmen kan vi göra nån film med gäng bråk,droger,vapen,motorsågar,misshandel och allt sånt :P Hoppas filmen blir klar inom en snar månad .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Nirvana Carlfjord:

siktatar på att få en 30min underhållande stunt film. :) Jag har gjort 10 min då kan ni andra också göra ca 10 min. Men det behövs hyfsat bra kvalite på den inte världens bästa men. se bara till att hålla kameran nog nära tv;n och sikta på den tlls du har en bra bild, börja sen filma stuntet! När vi har gjort den här filmen kan vi göra nån film med gäng bråk,droger,vapen,motorsågar,misshandel och allt sånt :P Hoppas filmen blir klar inom en snar månad .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

10-15 min film till så är den klar! då har ca 25 minuters film! Vi måste jobba hårt med den :evil: Och efter den här stunt filmen så blir det en Gangster film :P Håller redan nu på att komma på lite saker till den!

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hot Shot PurChase -The Movie- Är nu klar, filmen är 16.7 Minuter. Förhoppnings vis så finns den här att se om några dar. Filmen är just nu i Windows Media player Format.

OBS: Vi smider planer om att göra en gangster film. Den kommer att vara runt 15.20 minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...