Cyper Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Nirvana Carlfjord: siktatar på att få en 30min underhållande stunt film. :) Jag har gjort 10 min då kan ni andra också göra ca 10 min. Men det behövs hyfsat bra kvalite på den inte världens bästa men. se bara till att hålla kameran nog nära tv;n och sikta på den tlls du har en bra bild, börja sen filma stuntet! När vi har gjort den här filmen kan vi göra nån film med gäng bråk,droger,vapen,motorsågar,misshandel och allt sånt :P Hoppas filmen blir klar inom en snar månad . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Nirvana Carlfjord: siktatar på att få en 30min underhållande stunt film. :) Jag har gjort 10 min då kan ni andra också göra ca 10 min. Men det behövs hyfsat bra kvalite på den inte världens bästa men. se bara till att hålla kameran nog nära tv;n och sikta på den tlls du har en bra bild, börja sen filma stuntet! När vi har gjort den här filmen kan vi göra nån film med gäng bråk,droger,vapen,motorsågar,misshandel och allt sånt :P Hoppas filmen blir klar inom en snar månad . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ok... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ok... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) 10-15 min film till så är den klar! då har ca 25 minuters film! Vi måste jobba hårt med den :evil: Och efter den här stunt filmen så blir det en Gangster film :P Håller redan nu på att komma på lite saker till den! Redigerat 30 Januari 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Skulle gärna vilja vara med lite på redigeringsfronten :) Adda mig på msn [email protected] så kan vi snacka där.. Har reedigerat ca 5-6 filmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Hot Shot PurChase -The Movie- Är nu klar, filmen är 16.7 Minuter. Förhoppnings vis så finns den här att se om några dar. Filmen är just nu i Windows Media player Format. OBS: Vi smider planer om att göra en gangster film. Den kommer att vara runt 15.20 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Mujo; Stunt filmen är klar. Vi ska göra en gangster film sen tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Mujo; Stunt filmen är klar. Vi ska göra en gangster film sen tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Jag har redigerat många filmer, och jag kan filma 6-8 min på min digicam! :D Men Windows movie maker är inte så jättebra program att redigera i, jag använder, Intelvideo windvd creator! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Okej, kan man ladda ner det nånstans..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 man e ju med som vanligt då, grabbs :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg