HerrHubba_Bubba Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Vilken Har Bäst Grafik? Xbox Eller Game Cube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Vilken Har Bäst Grafik? Xbox Eller Game Cube? Lungt Xbox gamecube har ganska dålig grafik och mest super mario spel 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 x-box så klart den har proccesor och mycket mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 XBOX!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Jag vil inte spamma men jag tycker xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 det e bara för ni har x-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 nej jag har ochså game cube och jag tycker att det är roligare men x-box har ändå bätträ grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Vilken Har Bäst Grafik? Xbox Eller Game Cube? Lungt Xbox gamecube har ganska dålig grafik och mest super mario spel 8) gc har ETT enda super mario spel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Vilken Har Bäst Grafik? Xbox Eller Game Cube? Lungt Xbox gamecube har ganska dålig grafik och mest super mario spel 8) gc har ETT enda super mario spel.... Jag håller inte riktigt med om att gc bara har ETT mariospel, sunshine, double dash, Luigis mansion mm, ioförsig så är det sistnämnda inte ett mariospel, men det är samma stuk. Jag tycker att gc mest bara har barnspel som liknar mario därför brukar jag säga att det bara finns mariospel. Jag tycker att xbox har den bästa grafiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king of the game Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 VAD SPELAR DET FÖR ROLL OM GRAFIKEN ÄR DÅLIG??? HUVUDSAKEN ÄR JU FÖR f*n HUR ROLIGA SPELEN ÄR OCH DÄR VINNER GAMECUBE STORT OCH DÅ MENAR JAG VERKLIGEN STORT!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia_Azzer Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 kan ju upplysa för er som inte visste...x box har högst kapacitet av alla konsoler å de står i guiniess rekordbok... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 det står i guiness rekordbok 1537 att x-box är den bästa konsollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg