lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 det beror på vad man vill ha för något + om man inte kan skjälv så kan det kosat mer för att lämna in det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Det finns iaf nån i min stad som chippar för 500 kr. Det är skitbilligt tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 det gör en i min stad med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HereIAm Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Dem som har /har tänkt att skaffa xbox LIVE råder jag att inte chippa (man blir kickad från de flesta servrar då(det har jag läst på internet , men jag kommer inte ihåg hemsidan)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Men om man har ett modernt chipp som man kan slå av och på med en switch så går det nog bra. Jag har en kompis som har chippat sitt för länge sedan och då går det inte att ha Live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Jag ska få xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Jag ska få xbox f*n va nice det e bra =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg