Dark Elite Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Fast det går ändå inte att åka till den där ön... Vet inte varför! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 För att komma till Southern Island Gå till Odale (el. var det Petalburg) City´s PokéCenter och tala med alla där tills du hittar en som frågar 'May I see your new profile'. Säg 'Yes'. Skriv dit 'Mystery Event is exciting'. Om du save:ar och startar kan du se i börjanmenyn att det har kommit ett till alternativ förutom 'Cancel', 'New Game' och 'Continue'. Nämligen 'Mystery Event' Sen kommer jag inte i håg allt men det är nåt med att man ska till en Nintendo Event Kolla på Serebii.net! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Ha haft tusen tals me såna inlägg!Man kommer inte te Southern Island me Mystery Event!Man måste ha Eon Ticket!Nu kan man bara få Eon Ticket av att om nån kompis ha d så kan han/hon linka över den eller hur man ska säga. Eller använda GS och den andra fuskapparaten som jag ha plötsligt glömt va den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Den heter Action Replay! ( Jag har den ) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg