HerrHubba_Bubba Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Vilken Har Bäst Grafik? Xbox Eller Game Cube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 (poäng= ¤) Bäst spel=Xbox-¤¤¤...Gamecube-¤¤(men Xbox har nästan inga barnspel) Bäst Online=Xbox-¤¤¤¤¤...Gamecube-¤ Teknik=Xbox-¤¤¤¤...Gamecube-¤¤¤ (Xbox behöver inte minnes kort) Framtiden=Xbox-¤¤¤¤...Gamecube-¤¤¤ Pris=Xbox-¤¤¤...Gamecube-¤¤¤¤¤ GC totalt= 14poäng Xbox totalt= 19poäng Men jag rekomenderar Gamecube!!! Och nu finns ju såna där där man får med:en GC,en handkontroll,fyra zeldaspel,ett zelda demo,och Mariokart:Dubble Dash -BILLIGT- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 (poäng= ¤) Bäst spel=Xbox-¤¤¤...Gamecube-¤¤(men Xbox har nästan inga barnspel) Bäst Online=Xbox-¤¤¤¤¤...Gamecube-¤ Teknik=Xbox-¤¤¤¤...Gamecube-¤¤¤ (Xbox behöver inte minnes kort) Framtiden=Xbox-¤¤¤¤...Gamecube-¤¤¤ Pris=Xbox-¤¤¤...Gamecube-¤¤¤¤¤ GC totalt= 14poäng Xbox totalt= 19poäng Men jag rekomenderar Gamecube!!! Och nu finns ju såna där där man får med:en GC,en handkontroll,fyra zeldaspel,ett zelda demo,och Mariokart:Dubble Dash -BILLIGT- GAMECUBE KAN MAN VISST SPELA ONLINE PÅ :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 grafiken är ungefär lika bra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 x-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 grafiken är ungefär lika bra.... vem har sagt det?? xbox har mycket bättre grafik men gamecube är bättre överhuvudtaget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 (poäng= ¤) Bäst spel=Xbox-¤¤¤...Gamecube-¤¤(men Xbox har nästan inga barnspel) Bäst Online=Xbox-¤¤¤¤¤...Gamecube-¤ Teknik=Xbox-¤¤¤¤...Gamecube-¤¤¤ (Xbox behöver inte minnes kort) Framtiden=Xbox-¤¤¤¤...Gamecube-¤¤¤ Pris=Xbox-¤¤¤...Gamecube-¤¤¤¤¤ GC totalt= 14poäng Xbox totalt= 19poäng Men jag rekomenderar Gamecube!!! Och nu finns ju såna där där man får med:en GC,en handkontroll,fyra zeldaspel,ett zelda demo,och Mariokart:Dubble Dash -BILLIGT- GAMECUBE KAN MAN VISST SPELA ONLINE PÅ :evil: Ja, han har inte sagt att man inte kan göra det. Han menar nog bara att GameCube online inte är bra, och det tycker de flesta också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 men det är nog därför att det bara finns ett online spel på gc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 jag tycker gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 X-box har lite bättre men det märker man nästan inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 ne, gc äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 jag skrev detta på forumet x-box.. då blev svaren så här X-bow e bättre! jag vill inte spama men x-bow e bättre det e bara för dom har X-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg