Karata Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 asså de va inte roliga spel utan grafiken :roll: föresten har ja 3 spel me mario (av 11) men iaf så tycker jag att XboX har bäst grafik... men ja spelar för spelkänsla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 X-Box har bättre grafik och jag tycker man slösar bort pengar om man köper en bredbandstadapter till gc så att det går att köra på internet. Då det kommer fler spel som går att köras online på gc så kanske man tycker det är roligt. jag tror inte många har bredbandsadapter och spelar på internet. Kanske lika många som spelar på XBConnect. En 1000-del av de som spelar på XBox Live. Kanske lite mer då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 som sagt.... de här handlar om grafiken :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link02 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Gamecube har ju klart bäst grafik! :1_hi: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Ja Resident evil finns inge bättre. Speciellt inte på Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Men snälla det handlar inte om grafiken. Allt handlar om spelkänslan t.ex:colin mcrae rally 04 är det ingen fartkänsla i man bara sladdar men vem bryr sej om grafiken då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 vadå du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg