Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) hur vet ni att de kommer? [EDIT] Redigerat 5 Februari 2005 av Elite Leader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 hur vet ni att de kommer? det finns ju 7 ringar och man har förstört 2 av dom och man ska förstöra ringarna så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Metroid: Halo2 är ett av dom mest sålde spelen så varför inte gjöra fler? Treeforce: Typ en svävare? Wozfe: Det där verkar ganska tråkigt och alldeles för lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 hur vet ni att de kommer? 1.Det som Elite Leader sa. 2.På slutet pratar 343 Guilty Spark om nåt som heter The Ark, så jag tror man ska dit. 3.Man borde få se hur det gick för Cortana. En sak jag glömde på hur jag vill ha 3:an: *Inga Floods. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 The Ark slickar avföring (bandet alltså). Men det borde vara typ 1-2 banor med Flood och på sista Flood banan krossar man dom för all framtid. Och som Halo4 sa: Man borde få hämta Cortana eller se hur det gick för henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Det är inget att spekulera i nu. Det har inte änns påbörjats eftersom att Bungie skall komma med ett annat spel innan dess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Vilket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Vilket? elite commander du är riktigt dum light säger att dom ska komma med ett annat spel först och du säger villket hur f*n ska han kunan veta det om han inte jobbar på bungie bolaget :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag vet hur det kommer vara! På ett ungefär Man är vänner med aliens (Men det visste alla som har klarat halo 2) Sen ska alla aliens och humans stoppa förrädarna som ska aktivera de 7 kvarstående ringarna med hjälp av the ark som dem där aliensarna byggde för 10 milj år sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) Jag vet hur det kommer vara! På ett ungefär Man är vänner med aliens (Men det visste alla som har klarat halo 2) Sen ska alla aliens och humans stoppa förrädarna som ska aktivera de 7 kvarstående ringarna med hjälp av the ark som dem där aliensarna byggde för 10 milj år sedan EDIT: Ledsen för dubbel Redigerat 10 Februari 2005 av Threeforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oge951 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 man kan köra alla fordon som elits har.och man kan ha jättarnas vapen.det ska finnas 20 banor.bossar på varje.svårare motstånd.fyra på uppdrag.annan sniper rifle.vanliga svärd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 oge951: Lär dig alla namn som finns i spelet för det är det lättare att fatta vad ni snackar om. Skriv också att det är en Spoiler innan ni skickar för jag vill se själv när det kommer ut. Mantis: Vem är det som är dum här...? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg