xpliT Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jag vill ha förslag till Fantasy Webbspel. Jag har testat Tibia, E c r a n a, AdventureQuest & RuneScape. Jag fattar ingenting av MUonline för det står på koreanska och det tar 58 tim. att ladda ner Knightonline Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 tibia?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Prova FMO, Fantasy Master Online. Turbaserat, inte så hemskt komplicerat men kan vara kul då och då. Ingen nedladdning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 tibia?! Har jag testat. Chihuahua: Ska testa det! Bra att det inte är nerladdning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Gör det du, säg till om du behöver hjälp. Tyvärr har de som sköter sidan inte fixat nåt sätt att ge pengar eller saker till varandra, man får försöka fixa det på andra sätt, t.ex. sälja något jättebilligt till någon annan etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon VS Vaati Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 spelar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 kommer ej på mer än dom du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaniC_SWE Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Prova FMO, Fantasy Master Online. Turbaserat, inte så hemskt komplicerat men kan vara kul då och då. Ingen nedladdning. eeeehh ja fattar ingenting!!! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Inte jag häller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) Kan vara lite svårt. Menar ni att ni inte förstår vad jag skrev, vad poängen med sidan är, eller hur man spelar? Vore bra om ni talade om det så jag vet vad jag ska svara på. Uppgradering: Hittade två användare där inne, PaniC_SWE och Delfa. Kan det vara ni? Om det är så, så för att inte bli helt förvirrade, gå in på Help-avdelningen, stor knapp till vänster. Där finns en steg-för-steg-guide till nybörjare. Redigerat 2 Februari 2005 av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Nån som vet länken till Gate to Heavens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.