Tikal Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Skrivet 30 Januari 2005 (redigerat) jag och min kompis sitter grymt fast på Tomb Raider 2, vi har kommit till Opera House och vi vet inte hur man kommer in bakom den där duken som de är ett stort hål i... :cry: oså vill jag veta exakt hur man gör på dom där fusken som de står om! vi har försökt med allt! men de går inte att aktivera dem! :wacko: Redigerat 3 Februari 2005 av Selkie_Girl
Jägarn Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 jag och min kompis sitter grymt fast på Tomb Raider 2, vi har kommit till Opera House och vi vet inte hur man kommer in bakom den där duken som de är ett stort hål i... :cry: oså vill jag veta exakt hur man gör på dom där fusken som de står om! vi har försökt med allt! men de går inte att aktivera dem! :wacko: kan ju ha lite nytta av dena länken kanske..... http://db.gamefaqs.com/console/psx/file/tomb_raider_2_c.txt
Tikal Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2005 finally... nu har vi klarat 5 banor men ändå... Tack så mycket
Rekommendera inlägg