bogerman1 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 när jag försöker kpoola u pp mej på central station så går det inte på dendära efter connecting to net work. men när jag testar den påå dendär testsaken så funkardet . vad är det för fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Lika dant för mig! Men ja kan spela spelen ändå :lol: Kan inte du d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 har du installerat rätt ? typ atällt in rätt bredbansuppg o sånt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Vet ej, men ja orkar inte bry mig! :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 nehe...så du spelar int edå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 nehe...så du spelar int edå? Jo, ja spelar! Ja sa ju att ja kan spela spelen ändå :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bogerman1 Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 då när jag tesatr nätverket funkardet men när jag kopplar upp till central station funkar det inte :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 (redigerat) Jag har svaret! Det funkar inte heller för mig att koppla upp mig på centralen, men jag läste att man kan koppla upp sig från själva spelet! Alltså: kör tv-spelet som vanligt, gå in på online och sen får ni välja användarnamn och så. Följande funkar inte: kopierat spel och om det är ett chippat ps2, starta det genom att hålla in triangeln (fast det funkar ju då!). Oj, varför kom det dubbelt??? Redigerat 3 Februari 2005 av RSX RSX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag har svaret! Det funkar inte heller för mig att koppla upp mig på centralen, men jag läste att man kan koppla upp sig från själva spelet! Alltså: kör tv-spelet som vanligt, gå in på online och sen får ni välja användarnamn och så. Följande funkar inte: kopierat spel och om det är ett chippat ps2, starta det genom att hålla in triangeln (fast det funkar ju då!). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg