Linkan121 Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Skrivet 30 Januari 2005 Skulle behöva ha hjälp med att ta mig förbi SAX på ett ställe i spelet. Man hoppar ner från ett ställe med massa vegitation och så står SAX där och dödar mig på en gång. Och nu undrar jag hur jag tar mig förbi henne, har försökt med allt, men hon dödar mig iaf! Är det nån som vet så skriv gärna till mig.
Dark_samus Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Skrivet 1 Februari 2005 Skulle behöva ha hjälp med att ta mig förbi SAX på ett ställe i spelet. Man hoppar ner från ett ställe med massa vegitation och så står SAX där och dödar mig på en gång. Och nu undrar jag hur jag tar mig förbi henne, har försökt med allt, men hon dödar mig iaf! Är det nån som vet så skriv gärna till mig. om ja inte tror fel så e du i sector 2 alltså "djungeln", du ska gå ner, fly för livet genom dörren,(du kommer stöta på en väg först, använd power bomb) skjuta på knapparna hos de där säkerhets väggar gå upp för väggen i slutet som morph ball o stanna där sen kommer SA-X sticka därifrån
Dark_samus Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Skrivet 16 Februari 2005 men de har ingen bra effect på sa-x
BornInBarcelona Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Skrivet 21 Februari 2005 Jo han fryser fast i typ 3 sekunder
Rekommendera inlägg