Toxic! Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 har ni något tips på en bra pokemon och träna upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Gengar borde du träna upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
productions Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 har du moltres, zapdos eller articurno ska du träna dom annrars e de bra att träna den man börja me sörru :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 jag har en moltres det ända jag behöver :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
productions Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Okej! Vill du veta var man fångar dom andra två eller vet du det? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 du kan träna upp en Jolteon(eftersom dom är bra i Pokemon Ligan).Men ett tips från mej,ha aldrig en legendarisk i ditt team.Då blir allt tråkigare.Tycker ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 jag har en jolteon och han är en av mina bästa :P jag vet var man får alla legendariska fåglar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 träna larvitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 men tänk om han ej har klarat Pokemon Ligan? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilladam Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 mitt förslag är att ha en stark pokemon, min favorit är daronite för den är grym och grymt stark. kolla bara på lv.... den utvecklas i lv55 och samma sak med tyranitar, den utvecklas också i lv 55 men den är inte lita stark men nästa. jag spelar inte pokemon så ofte för jag är uptagen men på mitt leaf green ( det jag kommit längst på) som jag har fångat eller lättare sagt har en poke ball på i pokedexten är över 300 och mitt team är där: mewtwo lv 89 psychic, hyper beam, recover, strengt item: amulet coin blastoise lv 73 surf, hydro pump, hydro cannon, bite item: mystic water raichu lv 70 thunder, thunderbolt, mega kick, semic toss item: lucky punch tyranitar lv 68 earthquake, thrash, crunch, body slam item: black glasses dragonite lv 70 fly, dragon claw, fire blast, hyper beam item: dragon scale och en pokemon som jag tränar till utveckling så att min pokedex blir full PS mitt team kanske inte är så bra för att jag aldrig spelar men kan klara allt man kan hitta på spelen med dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
productions Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 jag har inte så bra pokemon därför måste ja ha me mina legidariska men dem e grymma!!! :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg