Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Jippi!Jag har alla Hoeen Pokemon nu!!!!Nu är det bara Guld,Silver och Crystal Pokemona kvar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 (redigerat) lilladam tror du inte jag kan när pokemonen utvecklas jag kunde det säkert först på fuska.se. ps.jag kom till sista gubben och klarade den i pkmn ligan och då kom min störande lillbrorsa och hoppa på mig bakifrån och jag tappade spelet då tog han det och stängde av det så jag hade startat med pokemon i 50 och tränat dom till 60 ocxh jag håller på fanga pkmn Redigerat 1 Februari 2005 av dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Inte först,men du vet i allafalll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Umbreon är grrrrrrym ge den en massa protein, iron och sån där så blir den as (förlåt) bra!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 jag kan inte få den utan att ha klarat pokeligan :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Nej...öm kanske de...träna hunter me den är gryyymast :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Håller med Nicita skaffa en Haunter och sen utveckla den till Gengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 jag har klarat pokelign med machamp lv 60 charizard lv 53 jolteon lv 59 moltres lv 52 hypno lv 53 nidoking lv 55 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) okej men då kan ru ju få umbreon eller... spök pokémon är bäst (spec hunter hehe) :D steel pokémon är också väldigt kraftfulla. :) Redigerat 5 Februari 2005 av Nicita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 hur många ewevee kan man ha? eller fånga? det är 1 så jag har redan utvecklat en eevee så det är bara att glömma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Man får en eevee men lägg in den eller dens uppgradering med en ditto så får ru två eller flera. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Ha din Jolteon och Ditto i dagiset på Four Island,stick,kom tillbaka efter en liten stund,ta ägget från den gamla gubben utanför,du har fått ett ägg,gå omkring tills det kläcks,ta-da en Eevee!Jag har själv alla 5 utvecklingar(2 st Espeon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg