Nicita Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) Sorry dubbel inlägg... Redigerat 8 Februari 2005 av Nicita Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 okej ska göra det snart när jag får tillbax min jolteon av min brorsa jippi! nu får jag den tillbax han har klarat ligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 bra,gör som jag(Nicita)sagt.Kom ihåg att va snäll mot den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 ja jag vet min jolteon gav jag minst 10 calcium 10 av allt sån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 ja menar eeveen......-.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 när han var eevee gjporde jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 ja men Jolteon utvecklas inte till Espeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 ja jag vet ken eevee gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Umbreon är bra att ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 har honom på FR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jag haar en espeon på silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 hAR Espeon på Ruby & FireRed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg