jay Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Har haft alla på ca lvl femtio men jag har inte Gameboy Advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Jag har Espeon Umbreon (från Colosseum) en vaporeon och ska fixa jolteon och flareon okså. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 har alla utan att byt över från colosseum,har en Espeon på lv 100 och en på lv 94,Umbreon har jag på FR men byte över till Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 dom borde fixa en uppgradering för varje typ som finns till eevee. Goast dark psycic fithing grass water fire electric dragon bug flying normal ice ground rock poison steel....öh vet int om de var alla men typ nått sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 typ fighteon flyeon iceon steeleon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 smarta namn! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 mmm jag kom på nya namn till pkmn spel också vad sägs som pokemon nightdark pokemon lavared Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 jora du är påhittig du ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 jepp back to topic något bra tips på pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 jepp back to topic något bra tips på pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Golem knäcker men är int så snabb jag har en graveler som ska få utväklas så snart jag klarat pokéligan. (och fixat netwoark maskinen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 min brorsa har en golemn men han har lånat ut den till mig ett tag då tränade jag upp honom från 51-54 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg