finaly_man Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Hur gör man Chun Li´s combo där hon snurrar på huvudet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 håll inne styrkorset ned åt i ett par sekunder. dra sedan styrspaken snabbt ubbåt och tryck på L tror jag. Kan va R men är inte helt säker. Fungerar det inte så skriv. Då kollar jag upp det närmare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Hahah! Funkade! Det var nedåt, uppåt och R. Inte L. Kan du några fler till några andra än Chun Li? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 chun Li- blixt spark: peppra svag eller medel spark knapp (räknas som specialare, men visste du nog redan) Hau Do Che: ner två sekunder, upp, spark Ryu & Ken- Shouryuken: höger, ner, snett ner hölger, höger, valfritt slag Tatsu Maki Sen Puu Kyaku (virvel spark): ner, snett ner vänster, vänster, valfri spark Ha Dou Ken: ner, snett ner höger, höger, valfritt slag E.Honda- dom hundra slagen: peppra på lätt eller mellen slag knapp (räknas också som specialare) The flying Honda: bakåt två sekunder, sedan trycker du fram och på slag Guile- bakåt volten: håll inne neråt i två sek. sedan upp och spark knapp (R går fint) Sonic Boom: backa ett par sekunder, fram, slag Blanka- snurr attack: bak två sekunder, fram, slag El schock: peppra på lätt eller mellan slag knappen Dhalsim- Yoga fire: samma som Shouryuken Yoga Flame: vänster, snett neråt vänster, ner, snett neråt höger, höger, slag Zangief- Screwdriver: rotera styrknappen 5/8 av ett varv. Börja höger och sluta snett uppåt vänster, tryck sedan på en slag knapp (nästan omöjlig men mycket effektiv) snurrslag: tryck lätt och mellan slag knapp samtidigt Obs! Där jag skrivit vänster/snett nedåt vänster eller höger/snett nedåt höger utgår jag ifrån att motståndaren står på höger sida. står motståndaren på vänster sida blir ditt kommande spegel vänt! PS. jag skrev ner Chun li s attack igen eftersom ja tänkte kopiera denna och lägga ut som tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 tja igen...jag kunde inte lägga in den här som guide här på sidan eftersom jag redan laggt in ett tips. Om nån annan kopierar detta å lägger in som guide på fuska.se vore det ju bra. Ni får min tillåtelse:P hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg