finaly_man Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Skrivet 30 Januari 2005 Hur gör man Chun Li´s combo där hon snurrar på huvudet?
frezy_man Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Skrivet 31 Januari 2005 håll inne styrkorset ned åt i ett par sekunder. dra sedan styrspaken snabbt ubbåt och tryck på L tror jag. Kan va R men är inte helt säker. Fungerar det inte så skriv. Då kollar jag upp det närmare
finaly_man Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2005 Hahah! Funkade! Det var nedåt, uppåt och R. Inte L. Kan du några fler till några andra än Chun Li?
frezy_man Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Skrivet 2 Februari 2005 chun Li- blixt spark: peppra svag eller medel spark knapp (räknas som specialare, men visste du nog redan) Hau Do Che: ner två sekunder, upp, spark Ryu & Ken- Shouryuken: höger, ner, snett ner hölger, höger, valfritt slag Tatsu Maki Sen Puu Kyaku (virvel spark): ner, snett ner vänster, vänster, valfri spark Ha Dou Ken: ner, snett ner höger, höger, valfritt slag E.Honda- dom hundra slagen: peppra på lätt eller mellen slag knapp (räknas också som specialare) The flying Honda: bakåt två sekunder, sedan trycker du fram och på slag Guile- bakåt volten: håll inne neråt i två sek. sedan upp och spark knapp (R går fint) Sonic Boom: backa ett par sekunder, fram, slag Blanka- snurr attack: bak två sekunder, fram, slag El schock: peppra på lätt eller mellan slag knappen Dhalsim- Yoga fire: samma som Shouryuken Yoga Flame: vänster, snett neråt vänster, ner, snett neråt höger, höger, slag Zangief- Screwdriver: rotera styrknappen 5/8 av ett varv. Börja höger och sluta snett uppåt vänster, tryck sedan på en slag knapp (nästan omöjlig men mycket effektiv) snurrslag: tryck lätt och mellan slag knapp samtidigt Obs! Där jag skrivit vänster/snett nedåt vänster eller höger/snett nedåt höger utgår jag ifrån att motståndaren står på höger sida. står motståndaren på vänster sida blir ditt kommande spegel vänt! PS. jag skrev ner Chun li s attack igen eftersom ja tänkte kopiera denna och lägga ut som tips.
frezy_man Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Skrivet 2 Februari 2005 tja igen...jag kunde inte lägga in den här som guide här på sidan eftersom jag redan laggt in ett tips. Om nån annan kopierar detta å lägger in som guide på fuska.se vore det ju bra. Ni får min tillåtelse:P hade
Rekommendera inlägg