rein1 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Det här är en forum lek. Det är krig te,x jag ställer mej i ett hörn och väntar då kan du säga tar upp bazooka och spränger tornet okej? ställer mig i ett torn och väntar på en fiende Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 *Spränger dig i lufter* Yay! Jag vann! O.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rein1 Skrivet 31 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 men jag han undan och sprang till ett sjukhus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZamCo Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Och jag sprängde sjukhuset just!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Och jag dök upp som gubben i lådan och ansåg att detta är en onödig tråd. Så nu använder jag mina magiska moderatorkrafter och låser tråden. *Poff!* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg