Hoppa till innehåll

Köpa Pokemon Stadium 2?


lilladam

Rekommendera inlägg

Hej! Jag är lite av en pokémon expert som kan mycket om pokemon och är intresserad av ett pokemon stadium 2.

 

jag har pokemon snap, pokemon stadium1, blue, red, yellow, silver, gold, crystall, ruby, sapphire, leaf green, fire red, emerald( engelska från kina), pinball till GB, m.m och saknar bara pinball ruby sapphire och stadium2 och pokemon dash ( till nindendo DS) så är det någon som har det och vill sälja det billigare än 100 kr så jag kan få min samling complete?

 

 

till alla pokemon hatare: ni inser bara inte att pokemon är bara för typer som orkar ge säg på svåra saker och ni som hatare det borde jag rekomendera att spela shrek eller varför inte nalle puh? det är lättare och det får ni som adema inte damp på att det är för svårt:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag är lite av en pokémon expert som kan mycket om pokemon och är intresserad av ett pokemon stadium 2.

 

jag har pokemon snap, pokemon stadium1, blue, red, yellow, silver, gold, crystall, ruby, sapphire, leaf green, fire red, emerald( engelska från kina), pinball till GB, m.m och saknar bara pinball ruby sapphire och stadium2 och pokemon dash ( till nindendo DS) så är det någon som har det och vill sälja det billigare än 100 kr så jag kan få min samling complete?

 

 

till alla pokemon hatare: ni inser bara inte att pokemon är bara för typer som orkar ge säg på svåra saker och ni som hatare det borde jag rekomendera att spela shrek eller varför inte nalle puh?  det är lättare och det får ni som adema inte damp på att det är för svårt:P

 

Finns Pokemon stadium 2?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...