Xade Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 kan jag missa att ta kort på nånting för att få en figurine, alltså om jag inte tar kort på nåt, kan jag då aldrig få den figurinen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 åh... typiskt, jag hatar såna spel... mycket besviken på nintendo nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 vänta lite nu.. e det samma galleri i båda filerna??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 jepp fast öppet från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Det är bra.fast jag sket i komali båda gångerna..HAHA!....fast nu har min lilebrorsa ''råkat''formatera mitt minneskort så att jag får börja om på alla spel jag har..fast det gör inget jag hade klarat alla ändå.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag har redan klarat 4 av 7 rum på första filen... nu ska jag börja andra och kompletera med de som jag missade... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg