Spawn Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Skrivet 1 Februari 2005 Hade tänkt creata en Warcraft 3 map men fattar inte var man hittar map editor dom säger att det finns med när man installerar Warcraft men var?? Det är Warcraft 3 reign of chaos Citera
Icey Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Skrivet 1 Februari 2005 ingen aning man kanske bara kan göra egna spel och inga stora Citera
Dysfunction Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Skrivet 1 Februari 2005 i Warcraft-mappen ligger en fil som heter "World Editor.exe"..kan även heta "World Edit.exe". Nu har ju jag Frosen Throne också, men har för mig att de följer med WC3 också. Citera
Dysfunction Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Skrivet 1 Februari 2005 fattar inte riktigt nu Börjar störa mig på dina inlägg Icey...Antingen är du i stort behov av att prata av dig eller så jagar du FuskaMynt. Du skickade in minst 20 inlägg idag och många av dem var frågor. När folk startar en ny topic (som oftast är en fråga), är det meningen att de som vet något om det ämnet skall svara och på så sätt hjälpa den som ställde frågan. Dina inlägg däremot bestod mest av: "Tråden kan låsas nu", "jag har aldrig spelat spelet, men du kanske ska göra så här", "jag förstår inte riktigt nu"...och du har även lyckats med bedriften att dubbelposta 3-4 inlägg. Försök att inte svara på ämnen som du inte är insatt i. <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.