Mattil Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Skrivet 29 Augusti 2009 HJÄLP! Jag har fastnat! Kan inte någon hjälpa mig? Jag har fastnat precis när man får dom där plantorna som man sätter på stubbarna så att det blir nya granar! Där har jag fastnat! Så snälla någon! Hjälp mig! SNÄLLA ;) kommpå rätt ord ;) Citera
Lillasyst3r Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Skrivet 29 Augusti 2009 HJÄLP! Jag har fastnat! Kan inte någon hjälpa mig? Jag har fastnat precis när man får dom där plantorna som man sätter på stubbarna så att det blir nya granar! Där har jag fastnat! Så snälla någon! Hjälp mig! SNÄLLA ;) kommpå rätt ord ;) Haha dagens, hur fan lyckas man bumpa en 4 år gammal tråd :D Citera
msa Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Skrivet 29 Augusti 2009 HJÄLP! Jag har fastnat! Kan inte någon hjälpa mig? Jag har fastnat precis när man får dom där plantorna som man sätter på stubbarna så att det blir nya granar! Där har jag fastnat! Så snälla någon! Hjälp mig! SNÄLLA ;) kommpå rätt ord ;) hur fan lyckas du bumpa en 4 år gammal tråd, har du sökt lr vadfan? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.