Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Hur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor: 1.På väg upp mot DeathMountains topp 2.PÅ LonLon Ranchen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Hur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor: 1.På väg upp mot DeathMountains topp 2.PÅ LonLon Ranchen Om man klarar Eponaracet som Malon ordnar får man en egen ko. Den står hemma i huset i Kokiri Forest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Hur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor: 1.På väg upp mot DeathMountains topp 2.PÅ LonLon Ranchen Vaaa får man en egen ko? det visste inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Det visste jag... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Hur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor: 1.På väg upp mot DeathMountains topp 2.PÅ LonLon Ranchen Japp, så är det. Jag har faktiskt klarat det en gång också, så det är inget rykte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 Hur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor: 1.På väg upp mot DeathMountains topp 2.PÅ LonLon Ranchen Vart står kossan då innuti eller utanför huset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Hur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor: 1.På väg upp mot DeathMountains topp 2.PÅ LonLon Ranchen Inuti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 spara lon lon milken till bossar eller svåra fiender Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 spara lon lon milken till bossar eller svåra fiender Bättre med Feer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg