Skinnpytte Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Jag har fåt dubbel hopp skorna och jag har farit in i stället i snövärden och längt upp där finns det en gubbe som håler i vatten som är is och till höger finns en dör då undrar jag hur man kommer till dörren dör en sak är ivägen för gången? Jag har skandat saken och det såtr nåt om nå händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 men de där i skit enkelt ju!! om du har "scannat allt" så borde du förstå att de finns en huvud av en chozo där o om du scannar den så står de att du ska finna den som i likadan som den o spränga den, sen kan du öppna dörren... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) okej i nästa rum är ju omöjligt när det kommer två fiender efter man har gått til saken dom är ju typ odödliga jag vet att man ska skjuta dom på ryggen men dom dö aldrig :unsure: Kan ingen ge tips på vad jag ska göra för att inte dö? möt man sen två til efter man dödat dom? Redigerat 2 Februari 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 vaddå för fiender????(kommer inte ihåg,de finns så många olika fiender att ja blanadr ihop alla) e de pirater lr vad?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 okej i nästa rum är ju omöjligt när det kommer två fiender efter man har gått til saken dom är ju typ odödliga jag vet att man ska skjuta dom på ryggen men dom dö aldrig :unsure: Kan ingen ge tips på vad jag ska göra för att inte dö? möt man sen två til efter man dödat dom? 1. använd charge beam och rör dig mycket 2. ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 okej men det men dör liv på ät nät dom springer mot en även fast jag hoppar över dom så dör jag liv ibland :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 va sa du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Men ibland när man hoppar över dom så dör man ändå liv det är störande, jätte störande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iroc777 Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 du måste skjuta dom i ryggen. annars händer inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 du måste skjuta dom i ryggen. annars händer inget. jag vet men jag missar hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg