Arbiter Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Har nån här provat Ninja Gaiden? Det är svinballt! Det borde nästan utses till Årets Spel 2005... :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 2004 i sånna fall. Det var då det släpptes. Den har ju varit med i omröstningar. Har bara tittat lite på det men ska nog snart köpa spelet tror jag. Verkar ballt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Jag har klarat ninja gaiden de e solklart ett av dom bästa xbox spelen 2004 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag har det! Det är rätt bra faktiskt. men behöver dock hjälp med första bossen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 det är svårt som f*n men det är grymt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Jag vet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurra_25 Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 jag hade askul i ca 1 vecka sen så tröttnade jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Det är kul......................På nes tycker jag men jag är ju lite nostalgi också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Det är kul......................På nes tycker jag men jag är ju lite nostalgi också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) Det är kul......................På nes tycker jag men jag är ju lite nostalgi också :D sorry för trippel inlägget datorn knäppade sig Redigerat 16 Februari 2005 av volvotobben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 grafiken på ninja gaiden e ju bara för BÄST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 mmm den är skitgrym! Tack Pippo för att du hjälpte mej!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg