Dark Elite Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Hur får man Mister s*tan på DBZ legacy Of Goku 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Man kan inte få Mister s*tan på legacy Of Goku 2 man kan bara prata med honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Men det är många som säger att man kan det! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Men det är många som säger att man kan det! :o Nej tyvärr då kan jag säga att dom har FEL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 11 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Okej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ja man kan bara få några som goku, gohan, piccoo, vegeta och ja... du vet nog fler än ja :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Man kan ha som Flest gubbar Gohan,Goku,Vegeta,Trunks,Piccolo men senare i spelet så dör Goku :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ja så var de... jag ska skaffa spelet snart en kompis har de... men när trean kommer (om de gör de) så kommer ju goku tebax! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Jag vet att Goku dör för jag har klarat spelet! Men jag har inte hittat alla Namekianer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 20 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2005 Jag vet att Goku dör för jag har klarat spelet! Men jag har inte hittat alla Namekianer... har någon hittat alla...man kan komma till namek då tror jag=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 ja så var de... jag ska skaffa spelet snart en kompis har de... men när trean kommer (om de gör de) så kommer ju goku tebax! Annars kan du skaffa Dragon Ball Z - Collectible Card Game, Dragonball Z - Buu's Fury och Dragonball Z - Taiketsu om du gillar DBZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Nja, jag gillar att läsa dom men jag har läst ut alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg