Gäst Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Nån som har spelet ?? Jag vill veta hur det går till .. Jag har aldrig spelat något sims-spel tidigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Croon Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Nån som har spelet ?? Jag vill veta hur det går till .. Jag har aldrig spelat något sims-spel tidigare Man lever sitt eget liv.Man gör Gubbar och sen kan man flytta in dem i hus..Du kan oxå bygga ett eget husMan kan skaffa jobb.Man kan skaffa vänner och så.det e skitroligt om man e på humör på att spela det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Kan man träffa folk när man kör online ???? och bo i samma hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Varför funkar inte fusken till the sims bstin out???????? :evil: :evil: :evil: SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLAAAAA HJÄLP MIG NÅGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille_playa Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja ja ttror man kan träffa andra ...iaf men ja venne om man klan bo ihop kanske för j ahar inte d ska skaffa online men ja har spelet.................... :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mazi Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Jag har spelet nu, men jag har ändå några frågor; om man är i ett hus med 2 eller flera simmar, hur kan man skifta sim som man ska styra.???? och vad går det ut på om man kör "free play"?? hur skaffar man barn?? vad går det ut på när man kör på "bust out"?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg