Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Nu har jag klarat Zelda four swords. Jag har alltså varvat spelet vad kan man göra nu på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 testa o varva det själv öhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocke_tjock Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Nu har jag klarat Zelda four swords. Jag har alltså varvat spelet vad kan man göra nu på det? jag vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Nu har jag klarat Zelda four swords. Jag har alltså varvat spelet vad kan man göra nu på det? Gissa.. Ett spel som Zelda Four Sword är inte ett evighets spel, som inget spel ( enligt mig ) är.. :P Så att klarar man ut det så har man två val kanske tre val... [*]Börjar på en ny sparning. [*]Skiter i ZFS ett tag. [*] om du klarar ut det på mindre än 10dar så kan du hoppas att du får lämna tillbaka det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanna Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 :rolleyes: Nu har jag klarat Zelda four swords. Jag har alltså varvat spelet vad kan man göra nu på det? Då kanske du kan hjälpa mig med level 8 bana 3. sitter fast i ett rum efter ha hämtat en blå kula o nyckel. kommer inte ut. hjääääälp!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag tror nog att Det få vila en stund. Men jag rekomenderar verkligen att ni Ska köpa Zelda four swords Adventure. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Är det svårt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ina Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jag tror nog att Det få vila en stund. Men jag rekomenderar verkligen att ni Ska köpa Zelda four swords Adventure. Om du nu har klarat det helt..kan du förklara vad man gör när man fått nyckeln o blå kulan i ett rum i sista templet?? Jag blir också inlåst!! Vad menas med skuggorna som står på stenen? Värdelöst att köra igenom ett helt spel och inte klara sista? banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Är det svårt? Väldigt lätt ska jag be och få tala om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg