Gäst 12 Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Hur ska man släcka elden igentligen jag får inte upp nåt vatten :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktusmaster91 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Hur ska man släcka elden igentligen jag får inte upp nåt vatten :( vilken eld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 jalla jalla. -.- vad för vatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Ojj jag missförstod det men jag menar hur ska man koka räkorna i elden jag vet inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Gör "use raw [namn på fisken] with Fire".... Altså, klicka på din råa fisk och sen klickar du på elden... (Ibland blir dom brända...) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Det är väl inge svårt. det e ju samma sak som det råa köttet och kyklingen eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Klarat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 tur de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.