*MiH*Puma Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Nån som lirar EU open beta ? jag gör, Normal server 2! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 jag lirar final betan...gör du??och vilken lvl är du på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 kanske inte tillhör ämnet men alltså hur mycket kostar det i månan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 100 kr måndaden.. Normal server 2 lvl 15 Night elf Rogue just nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Coolt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Betan tar ju iof slut imorron, men jag spelar just nu på EN Beta 1 (lvl 21 Mage). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 EN Beta 4, 46 Night Elf Warrior. O.O; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 asså.. ja bestälde det idag.. och får det troligen nån gång i veckan vilken ras borde man vara? finns det inte nån svensk world of warcraft sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 asså.. ja bestälde det idag.. och får det troligen nån gång i veckan vilken ras borde man vara? finns det inte nån svensk world of warcraft sida? Det finns ingen ras som du "bör" vara, ta vad du vill.Kolla worldofwar.se och warcraft.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 asså.. ja bestälde det idag.. och får det troligen nån gång i veckan vilken ras borde man vara? finns det inte nån svensk world of warcraft sida? hoppas du inte beställde betan för den tar slut på torsdag för hela WoW kommer ut i afärerna på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) vilken klass kommer ni att vara? Kommer ni vara Hordes eller Alliances? och varför? Jag ska nog vara aliances/ Rogue:P Redigerat 7 Februari 2005 av datavirre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 lätt Horde Orc Warrior och Troll Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.