Gäst Fabian Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 (redigerat) , Redigerat 14 Januari 2011 av Fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag har simmat när jag var liten, typ 6 år så jag minns inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Kom inte ihåg riktig i min klubb förut som var min rekord i krålning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 jag har varit en av dom bästa i klubben när jag gick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 någon som simmar??ifall ni gör skriv upp namn och tid...och vilken klubb..spec också.. Jag heter Fabian Stattin och mitt spec är bröstsim..simmarn 1:19.36..är 6 i Sverige i min åldersklass..jag är nästan 13 år..förra helgen simmade jag i Sundsvall och kom nästan under 30 sek på 50 frisim.. Jag går på simning ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.