coolsamus Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 hur ska jag göra på post kontorett? har just kasta upp henne på det där stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 då ska du gå ut där du kasta upp henne där finns det en sten med vatten runt ta lite vatten i din flaska sänn ska du klättra upp för stegen och vattna dom där växterna det e bomb växter då ska du ta en och spränga stenen där nere då sprutar det upp massa vaten sen ska du simma över på andra sidan och sen får du klara dig själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 27 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 nu behöver jag få upp boss dörren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag har ett problem jag letar efter triforce men hittar inget var fins den?...hörde man ska ha enn karta först...e d så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 triforce bitar menar du väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 jag har ett problem jag letar efter triforce men hittar inget var fins den?...hörde man ska ha enn karta först...e d så?ja man ska hitta kartor sen ge dom till tingel sen få det över satt för ca 200 rupee eller hur det stavas och då kan du hitta triforce delar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 hur f*n dödar man gohama vet inte hur man tar liv på han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 du ska efter att hon sprutat eld på honom snabbt som ögat ta din Grapple Hook på Valoos svans (den röda draken)...den hänger på taket som du ser...försök sen att slunga dig till en träplattform som finns längs väggen..när du gjort det ramlar det ner ett stenblock på henne...upprepa det 4-5 ggr till hennes skal försvinner...sen är det mycket lättare..ta din Grapple hook på hennes Öga och slå sen med svärdet när hon blir paralyserad...gör det 3-4 ggr tills hon är död.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 men vart finns tingle ja har inte räddat henne än, hur hämtar man den kartan som finns på en ö med en kista som är omringad av eld. Hur tar man bort elden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 först slår du under fienden som är där när den är en boll så ta upp den och stoppa den på knappen vill du ha en guide på (eng) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 jag tror inte han menar den, jag vet vikken och jag får inte heller bort elden. Men e d på en liten ö som har ett högt berg? isf tror jag d e samma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 där måste du ha hammaren och massa andra saker hammaren får du på forsaken fottres. såg när min kompis gorde det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg