sami Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 asså jag har hammaren och sonic har rätt det e den jag menar den ön men jag vet inte var tingle fins så jag kan rädda henne :( och vet inte hur man får triforce...kan någon förklara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 du hittar tingle på windfall island vid elvis gubben där är en dörr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 slå bara sönder krukorna direkt till vänster i rummet sen står du på knappen....slå söder lådan tingle sitter på om du vill ha picto box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ok tack fats jag e fast...hittar inte fler kartor jag har hittat fyra fast fissa när man åker till dom så e det bara vatten bara hav lixomfins en fisk där som snurrar runt pbåten har den me krtan att göra lr va ska man göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 menar du den i den stora virveln...den ska du skjuta pilar på tills han lär dig en sång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg