starboy28 Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 (redigerat) jag har fort farande inte kommit längre i airs rock kan någon hjälpa mig hur sätter man på de där virvelmaskinerna och hur kommer jag till statyn i mitten snälla hjälp jag är i den första gråttan man kommer till.det ä två långa stubbar men om jag flyttar den så kan jag inte göra det i gen men om jag flyttar den andra åt vänster om mitten så kommer jag intte där i från vad ska jag göra.om man ska sätta på de där virvel maskinerna vart gör man det.bäst tips lönar sig med en bra chatt sida som ni inte vet om. Redigerat 4 Februari 2005 av starboy28 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Finns redan en sån tråd!Kolla på d gamla innan du gör en ny! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sandi_sunshine Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 gå in på www.goldensun-syndicate.net där finns en walkthrough spm kan hjälpa dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starboy28 Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 men det var inte någon bra sida hjälp mig och den där andra det första svaret var inte någon bra hjälp jag fick det som stog funka inte hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starboy28 Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 (redigerat) det står att man ska flytta en pellare men det går ju inte när man står där uppe så det funka inte Redigerat 5 Februari 2005 av starboy28 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg