Destiny_cheater Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Skrivet 12 Oktober 2003 jag får inte det att starta det står så här: Q3 1.11 win-x86 Nov 24 1999 ----- FS_Startup ----- Current search path: C:ProgramQuake III Arenabaseq3pak0.pk3 (3539 files) C:ProgramQuake III Arena/baseq3 ---------------------- execing default.cfg execing q3config.cfg couldn't exec autoexec.cfg ...detecting CPU, found Intel Pentium III ------- Input Initialization ------- Initializing DirectInput... Couldn't set DI coop level Falling back to Win32 mouse support... Joystick is not active. ------------------------------------ ----- Client Initialization ----- ----- Initializing Renderer ---- ------------------------------- ----- Client Initialization Complete ----- --- Common Initialization Complete --- Winsock Initialized Opening IP socket: localhost:27960 Hostname: martin-8w30cl32 IP: 212.32.165.242 Working directory: C:ProgramQuake III Arena ----- R_Init ----- Initializing OpenGL subsystem ...initializing QGL ...calling LoadLibrary( 'C:WINDOWSSystem32opengl32.dll' ): succeeded ...setting mode 3: 640 480 FS ...using desktop display depth of 32 ...calling CDS: ok ...registered window class ...created window@0,0 (640x480) Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 ) ...0 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 0 ) ...0 PFDs found ...MCD acceleration found ...PIXELFORMAT 1 selected ...creating GL context: failed ...failed to find an appropriate PIXELFORMAT ...restoring display settings ...WARNING: could not set the given mode (3) ...setting mode 3: 640 480 FS ...using colorsbits of 16 ...calling CDS: ok ...created window@0,0 (640x480) Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ----- CL_Shutdown ----- RE_Shutdown( 1 ) Shutting down OpenGL subsystem ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): failed ...releasing DC: success ...destroying window ...resetting display ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ----------------------- Q_strncpyz: NULL src HUr ska jag göra för att få det att funka? Citera
king-of-the-kung-fu Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Skrivet 12 Oktober 2003 Du kanske har för dåligt grafikkort...eller så är det att en fil fattas Citera
Destiny_cheater Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2003 mitt grafik kort är bra; gi force 3 -------------------------------------------- alla filer är stabila, det funkade på min kompis dator.... ------------------------------------------- hur ska jag nu göra ;( Citera
*MiH*Puma Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Skrivet 12 Oktober 2003 vilka har senaste Nvidia kortet?? det värsta grafikortet just nu över 5000 :- gick det på!8) Citera
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Skrivet 13 December 2003 vilka har senaste Nvidia kortet?? det värsta grafikortet just nu över 5000 :- gick det på!8) Tror du några har det föressten håll dig till ämnet Citera
wolf_man Skrivet 15 December 2003 Rapport Skrivet 15 December 2003 jag hete diablo_man :evil: :evil: :evil: Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 15 December 2003 Rapport Skrivet 15 December 2003 Virus sök datorn. Du kanske har dåligt grafikkort. Men jag vet inte. Citera
THE GHOST Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Skrivet 11 Januari 2004 det har stått så för mig också men jag fixade datanjag rensade den helt(liksom som jag köpte en ny data) sen funkade det för mig! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.