PokémonKillen Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Hur får man King's Rock i fire red ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Hm tror man hittar ren i en grotta....men int säkert kommer int riktigt ihåg..sorry :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Politeod,den har ja,och som alla vet får man honom om en Poliwags utveckling håller Kings Rock,och sen byter den.Men ja minns ej vad jag fick den...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonKillen Skrivet 6 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Okej tack båda ändå :) Ska försöka leta efter den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 jag har en polioted me men om man byter en slowpoke me kings rock får men en slowking (han som behöver byxor i pokéon movie 2) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 jag har honom,grym e han.fick han av en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 skulle okså villa ha en men har bara firered.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg