pallec Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Hejsan, jag undrar om någon kan hjälpa mig ... hur kommer man förbi "fisken" i värld 3 ... precis när man kommer in så finns han där ... det går ju inte att skada honom ??!! :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 menar du fiskbossen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 d gör han säkert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pallec Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Det kan det nog vara, det är ju i en snövärld, och "fisken" har en liten kompis "snögubbe i tunna" som man kan slå ner, och ska kanske kasta på fisken ... men det händer liksom inget ... hur ska man skada honom ?? Fisken alltså :=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 vad heter banan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pallec Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Banan ... vet inte, är den första banan man går in i när man kommer till värld tre ... (rättelse från förut) det börjar med att man åker ner för en backe, där man ska hålla till vänster för att komma åt en massa saker, sen kommer man fram till denna "fiskboss", det kommer fram innan att man ska slänga "snögubbe i tunna" på hans huvud, men det händer inget ... vad är fel, hur ska man gör ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 man behöver inte döda nån fisk för att klara den banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pallec Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jo ... eller ja jo det är slott tre (3) jag är inne i ... det är som sagt en fisk (eller vad det nu ska vara, han har en boll hängande från huvudet) och han "fryser" dig, och så har han en snögubbe/ i tunna vän som man kan slå mer och ... som jag förstår det ska man kasta honom på "fisken" men det händer inget alls !!?? Är det ingen som vet hur man ska göra ??!! :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 nej också, jag är just i värld 3, kom dit nyss... kan inte hjälpa.. tyvärr, men annars e jag grym på Wario Wordl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg