sas Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 JAG HITTEDE ETT STYLLE DÄR DET STOG HUR MAN FICK SELEBI PÅ RUBY/SAPIRE MEN DET STOG PÅ ENGELSKA SÅ JAG FÖRSTOG INTE SÅ MYCKET KAN NÅGON ÖVERSÄTTA HÄR ÄR SIDAN(-----KLIKA
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 dumskalle,det där är fake,Serebii.net informerar att vissa sprider rykte på internet att man hittar Celebi där.Men så är det inte.Dom har hittat på det,så är det bara.
Skinnpytte Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Men hur har dom fåt bilden när dom möter celebi?
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Skrivet 6 Februari 2005 Mixat med bilden när dom möter Celebi
Dezen Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) Det står ju annars att man inte kan fånga han men att många tror att man måste göra en massa skit så kan man. :lol: Jag upptäckte en bugg på den där bilden när gubben möter Celebi kollar man under livet så ser man att han har en pokéboll där altså att han redan är fångad. :D Redigerat 7 Februari 2005 av Desen
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) Det står också att det bara Funkar i Japan :bah: Redigerat 7 Februari 2005 av Tutankoopa
sas Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2005 men det står ju vild celerbi på bilden
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Gud,dom har mixat med bilden,typ
sas Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2005 MAN KAN INTE MIXA SÅ BRA OM MAN INTE JORT SPELET
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 MAN KAN INTE MIXA SÅ BRA OM MAN INTE JORT SPELET Ok,för j*vla sista gången,släpp shift,eller stäng av Caps look,f*n det är en fake!Haru så svårt att fatta det?!
Gäst Beldur Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 FATTA EN SAK NU! Det behöver inte vara fake man kan få celebi på rs/emerald... Hur? Jo man skaffar den japanska bonus-disketten och får han på coloseum sen byter man över han!
Rekommendera inlägg