Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Det har du ju rätt i men hur kan det komma sig att en på Ruby möter en Celebi?Va?Va?Va?
Dezen Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 E det bara jag som tycker att ni spammar OCH gör ett personligt på hopp på 0035?
Dezen Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Skrivet 7 Februari 2005 Nej men du har hoppat på 0035. Inzeto spammade däremot när han skrev *Just det!* Men det skiter jag i.
Gäst Beldur Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Jag har kollat på bilden noga väldigt noga! Jag har kommit fram till att det är fake! Desen:När gjorde Rockodile personligt påhopp på mig?
Dezen Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Jag har kollat på bilden noga väldigt noga! Jag har kommit fram till att det är fake! Desen:När gjorde Rockodile personligt påhopp på mig? Han kanske inte gjorde det men jag vet inte. *Det har du ju rätt i men hur kan det komma sig att en på Ruby möter en Celebi?Va?Va?Va?* och inzeto *Just det!* Men jag vet inte.
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 Det är inget sånt påhoppande,det är en överdriven fråga...
sas Skrivet 8 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2005 sluta bråka. Rockodile jag kan inte rå för att jag inte kan så bra engelska :angry: snälla någon mod lås den hära tråden det blev så mycket bråk
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Skrivet 8 Februari 2005 har jag sagt att du är dålig på engelska?Nep!Jag anmäler och säger att vi låser tråden!
Rekommendera inlägg