Ikari Warriors Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Letar efter ett spel till Nes som jag spelade mkt hos min kusin när jag va liten. Kan inte komma på vad det heter. Letar överallt men det e inga namn som jag känner igen. Kanke kan någon här hjälpa mig. Spelbeskrivning: Man är en snubbe som går runt. Man går runt i en typ "framtids värld" av något slag. Han har ett vapen som skjuter typ gröna skott. Han har oxå någon form av arm som han kan skicka iväg och ta saker och hänga sig i och kasta sig mellan olika plattformar. Påminner lite om Rygars vapen. Kan inte komma ihåg va det va för typ av fiender som mötte. Hade varit kul om någon kännde igen min spelbeskrivning och kan berätta vad spelet heter. Mvh Ikari Warriors Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Känner igen beskrivningen lite men är man typ i rymden och lite senare blir sin dator tagen som blir förvandlad till ett monster? Annars har jag ingen aning om vilket spel du menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Letar efter ett spel till Nes som jag spelade mkt hos min kusin när jag va liten. Kan inte komma på vad det heter. Letar överallt men det e inga namn som jag känner igen. Kanke kan någon här hjälpa mig. Spelbeskrivning: Man är en snubbe som går runt. Man går runt i en typ "framtids värld" av något slag. Han har ett vapen som skjuter typ gröna skott. Han har oxå någon form av arm som han kan skicka iväg och ta saker och hänga sig i och kasta sig mellan olika plattformar. Påminner lite om Rygars vapen. Kan inte komma ihåg va det va för typ av fiender som mötte. Hade varit kul om någon kännde igen min spelbeskrivning och kan berätta vad spelet heter. Mvh Ikari Warriors Det kan jag svara på till 100% spelet heter (Bionc commando) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Då var det problemet löst... Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Då var det problemet löst... Eller? japp absolut tycker beskrivmingen är klockren..om det inte är ett udda spel som jag aldrig hör talas om..ta en titt på länken. http://www.nesfiles.com/NES/Bionic_Command...ic_Commando.asp http://images.google.se/imgres?imgurl=http...DUTF-8%26sa%3DG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ikari Warriors Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 YES!! Det va det spelet! Tusen tack för hjälpen. Ni anar inte hur länge jar har försökt hitta det!! :D //Ikari Warriors Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jägarn Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Alltid kul att göra någon glad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg