Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Så nu har jag fixat det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 asså på ö6 hittar jag bara en typ järn dörr med en proffesorr eller nåt iv ägen ingen dotted hole :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 23 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Det är dotted hole! Har du National Dex? Om du har det ska han flytta på sig! För att få National Dex: Fånga 60 Pokémon. Gå Till Prof.Oak. Han ger dig National Dex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon Lord Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) jag har national dex :( och har fixat ruby e de nåt mer än det man ska göra? Redigerat 24 Februari 2005 av pokemon gamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg