Spliffor Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 LÄTT :P Man gör rune essence sen går man till air talisman temple och en air tally med sig och sen runecraftar man och säljar för 10 st air runes får man 60 gp KOM IHÅG SÄLJ DOM I VARROCKS MAGIC SHOP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 ja tycker det låter som om det tar lång tid att genomföra det har börjat testa fler sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Mina silver och sälja eller bättre gold :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Kan man mötaGenin överallt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 vem är genin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Det är Genie haha det är en random event han kan komma till vilken som hellst när han kommer kan man gå upp skills t.ex 4 mining lvls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (Man får så många lvls man har ¤10, som tex du har woodcutting lvl 45 och väljer woodcutting. Då får du 450 experience i det! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (Man får så många lvls man har ¤10, som tex du har woodcutting lvl 45 och väljer woodcutting. Då får du 450 experience i det! ;) inte alltid så...fast de kanske har ändrat,har inte mött han på ett tag när jag var i lvl 1 i runecrafting och valde att få poäng i den så fick jag 360poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (Man får så många lvls man har ¤10, som tex du har woodcutting lvl 45 och väljer woodcutting. Då får du 450 experience i det! ;) Så här är det iaf nu.... Eller senast jag fick en.Jag tar alltid Prayer, det är ju en av dom svåraste sakerna att träna... Och jag kan lova er att på lvl 32 är 320 MYCKET exterience, de motsvarar omkring 650 ben.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 möta en genie nyss...jag tog exp till prayer, jag har prayer lvl 28 tror jag och jag fick 280exp...så det är nog sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 HUr mycke tar kanonen i rs ja hittade en kanon på runehq Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Hur färgar man sina Handskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.