FireFly Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 HUr mycke tar kanonen i rs ja hittade en kanon på runehq Kan ta upp till 40 (!!!) har jag hört av mina kompisar, men jag vet ej om dom har hört det av andra på spelet eller sett det... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 12 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Hur färgar man sina Handskar? man kan inte färga handskar....inte member heller de kan bara kopa dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Men asså betalar man med sms för att bli member ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Men asså betalar man med sms för att bli member ? Nej, det står juh på hemsidan..Med bankkort lr vare heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Men asså betalar man med sms för att bli member ? du kan betala med mastercard eller visa eller om du vill betala med paybycasch det finns flera sätt att betala på...men de 3 är de vanligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 vad gör man med fur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Hur färgar man sina Handskar? free kan ha doma: röd lila blå grå guld member kan ha dom ovan och: ice(ljusblå) grön blå vita (mystic) bruna (timberweld tree) (eller nåt sånt) och massa andra gloves. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Hur färgar man sina Handskar? <{POST_SNAPBACK}> free kan ha doma: röd lila blå grå guld member kan ha dom ovan och: ice(ljusblå) grön blå vita (mystic) bruna (timberweld tree) (eller nåt sånt) och massa andra gloves. <{POST_SNAPBACK}> men :bah: han fråga hur man färgade handskar, inte vilka som finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 vart får man talismaner!!!! för jag behöver jag hadde nästan alla talismaner sedan blev jag hackad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 vart får man talismaner!!!! för jag behöver jag hadde nästan alla talismaner sedan blev jag hackad du får dem av fiender...eller köpa av andra spelare...de vanligaste är nog imps och guards Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 18 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 finns det ingen mer som har några frågor om rs??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Asså måste man vara member för att gå till andra ställen än Karamja Port sarim Lumbrigde Varrock falador och vildmarken kan man inte gå till andra ställen t.ex i väster där finns det andra städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.