FireFly Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag hugger mina i edgeville, finns två stycken där i ett hus söder om banken. (Huset med trapdoor ner till edgeville mines/ddungeon...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Du de var där ja hittade min rune battleaxe och rune axe :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 E det inte farligt i egdeville? Alla kan väl attackera alla där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 nah det går inte i Eding men lite utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 nah det går inte i Eding men lite utanför Bara lite? Iaf jag vågar inte gå dit... As rädd att ja ska bli dödad vad finns de där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Ta det lungt, det är en massa, MASSA, skyltar med dödskallar längst marken där man inte ska gå för bi för att slippa bli dödad. Och sen om man är i wilderness lvl 1 märker man ju det, och de enda som kan attackera en på lvl 1 wilderness är dom som har samma lvl som dig + eller - 1 lvl..... Hela staden ligger utanför wilderness-gränserna, så man blir inte attackerad där.. ;) Det farligaste "monstret" där är Skeleton lvl 25... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Vart kan man köpa såna dära Sten hackare eller vad man en ska kalla hittar aldrig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Dwarven mines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag menar i första världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Det är samma ställe i alla världar... Alla är likadana. Det är i grottan innanför general ståre, hos Numorf (nåt sånt), han är en dwarf med blåa kläder och är nära Anvilsen i dwarfen mines! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Vart kan man köpa såna dära Sten hackare eller vad man en ska kalla hittar aldrig -.- det bruckar kallas "pickaxe" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Är det nån som säljer en hyfsat billig mithril helm och finns det ett enkelt sätt att döda vampyren i vampire slayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.