Tibia_Jossie Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Nån som spelar Tibia här? -Aaa, Jag! Just nu spelar jag på min lvl 9 char i Rook.. :P Jag har förståss main chars också.. Men just nu tycker jag att Rook äger!! Nån som håller med mig? :D Skulle vara roligt om vi kunde träffas då...( på Tibia ;) ) Jag spelar alltid på Titania.. :P Vill ni veta mer..: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 jag spela tibia men nu har jag gått över till World of Warcraft som kommer på fredag de ÄGER hårt fast de kostar i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Kolla i Tibia tråden så kommer du nog få massa svar :) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=168&st=1560 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Rookgard är det tråkigaste som finns i Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 hallå tibia är dåligt knight är bättre www.knightonlineworld.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 knightonline suger hårt jämfört med WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.