Threeforce Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 (redigerat) Jag håller på att göra en flashfilm och jag behöver en ljudeffekt Det ska vara : Matrix ; Slowmotion (när det blir slowmotion) Sen kan jag behöva lite andra ljud (skicka en link med nån bra ljudeffekt sida tack! :( > :D ) om ni vet vart man laddar ner skicka gärna en link :visslar: Felstavning Redigerat 8 Februari 2005 av Threeforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag kan ge en länk om jag får lite fuska mynt (ca: 50) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 9 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 om ett år LoL! Kolla mina mynt. hehe OCH JAG VILL INTE HA A1freesounds eller Tintagel's för dom är inte jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Hallå?? Har någon det så får ni gärna svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 mm hur hr du fått minus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Försökt sno pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Melle om du ger mig en länk där man kan göra ljud effekter och ladda hem gratis så ger jag dig 100 fuskamynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 (redigerat) om du går in på http://webdesignskolan.se/ och sen flsh och sen ljudifeckt eller vad det heter så statars ett ljud då klickar du på stops sen går du ner en bit så finns det några ljudifeckter du höger klickar på en och en välger du spara som!!! Fuska mynt tack Redigerat 17 Februari 2005 av melle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Du tankar hem ganska bra ljud när du kör CS (om du har), kolla i dina CS mappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 (redigerat) Melle om du ger mig en länk där man kan göra ljud effekter och ladda hem gratis så ger jag dig 100 fuskamynt Måste betala ju !Det kostar.Plus att jag har hittat en redan ! Redigerat 19 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.