Duke_27 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) Hej jag undra om det finns någon som har spelar duke nukem 3D ....jag har kommit till en nivå som jag inte hitta utvägen gå runt o runt hela tiden.... Den nivån som jag befinner mig på en den när duke sitter i den elektriska stolen hur kommer man till den u-båten i den nivån ... <_< Någon som klarat den nivån svara på detta .... Redigerat 9 Februari 2005 av Duke_27 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 jag varavde det spelet när jag var 8 år... :P kmr inte ihåg hur man gör nu men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 De är nog ganska många som klarat de spelet. Kommer inte ihåg hur man gör heller, men vet vilken bana du syftar på. Sista utvägarna: DNKROZ DNCLIP DNSTUFF :visslar: Tryck igång dnclip och gå igenom väggarna tills du hittar en gång eller liknande som du inte varit i tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.