Hoppa till innehåll

Fable...igen

eden_coma

Rekommendera inlägg

OK, till ett par frågor..

Finns det bara 25 silver keys?

Vad finns i de olika kistorna dær silver keys behøvs? Kænns onødigt att sløsa bort 20 keys på skræp :)

Vet någon nå om vart alla gåtorna før "skatten" finns?

Nær man børjar spelet så finns det snøtroll quest som man inte kan ta før man e før liten o fjantig.. men sen førsvinner dom nær man gjort de førsta questen? va e d før någe? ska man skita i questen tills man e stor o stark o kænd nog kanske?

Och till sist, jag læste att bakom varje deamon dørr finns ett legendariskt vapen... ???? jag har bara hittat lite klæder o sånt smått o gott? nån kanske kan førsklara?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, då vet jag....

En annan sak ja har sett.

Det finns ett par extra quests nær man børjar spela.. men dom førsvinner?!?!

Ett e bla ett snøtroll....

man kan int gøra dom før att man int e tillrækligt kænd, o nær man gør quests så førsvinner dom.

Jag har provat att bli kænd o få upp min level utan att gøra quests, (jag dødade massa vakter, 1miljon i skuld sammanlagt :) men dom førsvinner efter en stund ændå?

Hur skall man kunna gøra dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK, till ett par frågor..

Finns det bara 25 silver keys?

Vad finns i de olika kistorna dær silver keys behøvs? Kænns onødigt att sløsa bort 20 keys på skræp :)

Vet någon nå om vart alla gåtorna før "skatten" finns?

Nær man børjar spelet så finns det snøtroll quest som man inte kan ta før man e før liten o fjantig.. men sen førsvinner dom nær man gjort de førsta questen? va e d før någe? ska man skita i questen tills man e stor o stark o kænd nog kanske?

Och till sist, jag læste att bakom varje deamon dørr finns ett legendariskt vapen... ???? jag har bara hittat lite klæder o sånt smått o gott? nån kanske kan førsklara?

när du andvänder nycklar så har du kvar dom...du förlorar dom inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag mærkte att man har kvar dom nyss... :)

men spelet blir så jækla lætt nær man får såna super vapen..

Tom Jack dør snabbt som tusan av master longbow.... :(

spelet ær lite lætt, o ja klarade spelet på 15h o då jorde jag næstan alla side-quest åxå, men det ær ett skønt litet lir iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Några tips om ni har klarat Fable men ändå älskar det:

1.samla alla nycklar

2öppna alla demon doors och kistor

3samla alla legendariska vapen

4försök att göra ALLA uppdrag

5äga en hel stad

6göra precis tvärtom mot vad ni gjorde förr(bli ond/god, inte gifta sig me lady grey, döda whisper etc)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...